TGV - Reisverslag uit Ayerbe, Spanje van Jan Groenen - WaarBenJij.nu TGV - Reisverslag uit Ayerbe, Spanje van Jan Groenen - WaarBenJij.nu

TGV

Door: Jan Groenen

Blijf op de hoogte en volg Jan

07 Mei 2018 | Spanje, Ayerbe

Hotel Villa de Ayerbe!!!!!!
Als een hotel deze naam draagt en bovendien zegt "fietsvriendelijk" te zijn, mag je toch wel iets verwachten. Maar dat valt alles bij elkaar vies tegen. Een kamer ter grootte van een bezemkast, een douchedeur die spontaan de geest geeft en een krap hokje voor de fietsen. De beloofde wasserij blijkt inmiddels ook niet meer te bestaan. En tot overmaat van ramp begint het ook nog te onweren.
Bij onze hotelkeuze hebben we trouwens tot op heden nog geen al te gelukkige hand. Gisteravond in hotel Mi Casa kregen we het menu del dia voorgezet met de snelheid van een TGV. Binnen een half uur waren we geknipt en geschoren en werd de tafel afgeruimd. Of de Classico (Barcelona - Real Madrid) de oorzaak was???
Bij het ontbijt vanmorgen mochten we gelukkig ons eigen tempo bepalen.
Goed warm aangekleed gingen we daarna op pad; in de loop van de ochtend gingen diverse kledingstukken uit. Het werd serieus warm, met het onweer als gevolg.
Terwijl jullie in Ned/Bel genieten van lekker zomerweer moeten wij het hier in Spanje met heel wat minder doen. Maar de vooruitzichten Ik gelukkig wat beter.
Morgen gaan we richting Zaragoza met wind in de rug en een zonnetje op de bol???? Als dat zou kunnen!!!!!